Викладач
фізики Криворізького професійного ліцею,
викладач
вищої категорії
Освіта –
вища. У 1986 році закінчила
фізико-математичний факультет Криворізького державного педагогічного інституту
за спеціальністю "викладач математики і фізики".
Загальний
педагогічний стаж 28 років. Стаж роботи в професійно-технічній освіті – 21
рік. Голова методичної комісії загальноосвітніх дисциплін.
Життєве
кредо – у кожній дитині дрімають задатки якихось здібностей. Ці задатки – як
порох: щоб запалити їх, потрібна іскра!
В чому
впевнена – найкращий
учитель для дитини той, хто духовно спілкуючись із нею, забуває, що він
учитель, і бачить у своєму учневі друга, однодумця.
Девіз у
роботі – допомогти
кожному знайти свій шлях, навчити мистецтву успішного життя, праці, творчості.
Педагогічні
принципи:
•
Щоб вчити інших – постійно вчитися самому;
•
Цінність знань – у їхньому практичному застосуванні;
•
Добрий гумор – помічник учителя.
У
Криворізькому професійному ліцеї працюю з 01.09.2005р., де викладаю фізику, математику, астрономію та інформатику. Своє завдання вбачаю не тільки в тому, щоб дати
глибокі міцні знання основ фізики, але й у тому, щоб розвивати розумові
здібності дітей, учити їх самостійно працювати в різних ситуаціях, в яких
мислення сприяє одержанню нових знань. Знання законів фізики, їх застосування в
сучасному виробництві необхідні кожному сучасному робітнику. Дати учням міцні й
глибокі знання – це значить підготувати до оволодіння сучасною технікою та
технологією деяких галузей виробництва.
Викладач
повинен формувати в учнів надію, що вони самі здатні керувати своїм життям,
допомогти навчитись приймати рішення, розвинути в собі сильні боки характеру,
справлятися зі стресами – усе це є підґрунтям розвитку творчої людини, яка
спроможна орієнтуватися у сучасному світі.
А тому в
роботі працюю над проблемою: Готувати знаннєву людину, здатну до
інновації, яка б уміла здобувати знання і використовувати їх.
В своїй
роботі надаю перевагу активним методам навчання, здійснюю діалог із учнями,
пропоную різні форми самостійної і творчої роботи. Значну увагу приділяю
визначенню форм взаємодії викладача й учнів, добору таких методів роботи, які
сприяють формуванню й розвитку в учнів логічного мислення, бажання вчитися. Я –
за проблемно-пошуковий метод викладання нового матеріалу, тому при викладанні
нового матеріалу створюю на уроці ситуації успіху, використовую різнорівневі
вправи і тестові завдання. Прикладом такого методу роботи є урок на тему
"Фізика за чашкою кави" (додаток 3). На цьому уроці в формі діалогу
пройшло закріплення знань з теми "Основи термодинаміки". Питання, які
отримували учні були пов'язані з майбутньою професією – "Продавець продовольчих
товарів; контролер-касир" і потребували нестандартного мислення, міцних
знань предмету.
Немає коментарів:
Дописати коментар