Білик С.А.

Білик С.А.
Білик С.А.

Про мене

Викладач фізики Криворізького професійного ліцею,
викладач вищої категорії
Освіта – вища. У  1986 році закінчила фізико-математичний факультет Криворізького державного педагогічного інституту за спеціальністю "викладач математики і фізики".
Загальний педагогічний стаж 28 років. Стаж роботи в професійно-технічній освіті – 21 рік. Голова методичної комісії загальноосвітніх дисциплін.
Життєве кредо – у кожній дитині дрімають задатки якихось здібностей. Ці задатки – як порох: щоб запалити їх, потрібна іскра!
В чому впевнена – найкращий учитель для дитини той, хто духовно спілкуючись із нею, забуває, що він учитель, і бачить у своєму учневі друга, однодумця.
Девіз у роботі – допомогти кожному знайти свій шлях, навчити мистецтву успішного життя, праці, творчості.
Педагогічні принципи:
         Щоб вчити інших – постійно вчитися самому;
         Цінність знань – у їхньому практичному застосуванні;
         Добрий гумор – помічник учителя.
У Криворізькому професійному ліцеї працюю з 01.09.2005р., де викладаю фізику, математику, астрономію та інформатику. Своє завдання вбачаю не тільки в тому, щоб дати глибокі міцні знання основ фізики, але й у тому, щоб розвивати розумові здібності дітей, учити їх самостійно працювати в різних ситуаціях, в яких мислення сприяє одержанню нових знань. Знання законів фізики, їх застосування в сучасному виробництві необхідні кожному сучасному робітнику. Дати учням міцні й глибокі знання – це значить підготувати до оволодіння сучасною технікою та технологією деяких галузей виробництва.
Викладач повинен формувати в учнів надію, що вони самі здатні керувати своїм життям, допомогти навчитись приймати рішення, розвинути в собі сильні боки характеру, справлятися зі стресами – усе це є підґрунтям розвитку творчої людини, яка спроможна орієнтуватися у сучасному світі.
А тому в роботі працюю над проблемою: Готувати знаннєву людину, здатну до інновації, яка б уміла здобувати знання і використовувати їх.
В своїй роботі надаю перевагу активним методам навчання, здійснюю діалог із учнями, пропоную різні форми самостійної і творчої роботи. Значну увагу приділяю визначенню форм взаємодії викладача й учнів, добору таких методів роботи, які сприяють формуванню й розвитку в учнів логічного мислення, бажання вчитися. Я – за проблемно-пошуковий метод викладання нового матеріалу, тому при викладанні нового матеріалу створюю на уроці ситуації успіху, використовую різнорівневі вправи і тестові завдання. Прикладом такого методу роботи є урок на тему "Фізика за чашкою кави" (додаток 3). На цьому уроці в формі діалогу пройшло закріплення знань з теми "Основи термодинаміки". Питання, які отримували учні були пов'язані з майбутньою професією – "Продавець продовольчих товарів; контролер-касир" і потребували нестандартного мислення, міцних знань предмету.

Немає коментарів:

Дописати коментар